Prikaz rezultata str. 1/4
    Urednik
    IceStorm avatar
    Član od
    Dec 2011
    Hvala
    2
    Pohvaljen 8 puta u
    3 postova

Smile Uploadanje ključeva preko Dreambox Control Center

Pozdrav,

apsolutni sam početnik i trebam vašu pomoć i akumulirano znanje : stavio sam gemini 4.7 na dreambox 500s, sve radi, uploadao MGcamd 1.38, probao sam i druge emulatore, uspijem instalirati manualno, ali od softcam ključeva ništo ne radi. Da li je ovaj image uopće kvalitetan, jer vidim da su uobicajeni Gemini 1,2 i 3. Koji emulatori idu uz ovaj image i u koji folder se stavljaju ključevi, jer nalazim oprečne informacije: prema jednom uputstvu ključevi idu u temp, dok drugi manual tvrdi da ih treba kopirati u var/scce. Koristim ftp na dreambox control center. Jos jedno pitanje, spojio sam dreambox i tv mrežnim kabelom, a preko dreambox control center sam umrežio tv, db i router, odabrao sam opciju za spajanje s ruterom, svijetli zeleni link, pokazuje da je sve u redu, ali preko dreambox-a ne mogu na internet kako bih skinuo emulatore s blueboarda direktno. Kako se rade postavke za net? Unaprijed hvala svima...

VIP
    wold467 avatar
    Član od
    Jun 2010
    Hvala
    2,823
    Pohvaljen 2,815 puta u
    1,212 postova
    pozzz

od emulatora najbolji su cccam i mgcamd, što se ključeva tiče imaš najnoviji softcam od macro-a ovde:
    http://www.crosatelite.com/threads/5...238#post266238

pošto si već instalirao mgcamd ubaci softcam u mapu var/keys i mora da radi, mada i nemaš neki veliki izbor kanala koje trenutno možeš da gledaš jedino canaal digital na 19.2e što ima neke kanale u i*****2 kodiranju i nešto malo bulsata ali je gašenje I2 kodiranja na tim paketima već aktuelno. S vremena na vreme pojavljuju se i ccw ključevi za neke pakete(npr. jsc sport ili sport klub, syfy i uiversal u cifra+ paketu i još neki...) ali oni su vrlo brzo down pa se i ne isplati da ubacuješ kad ih ima..